ISBN: 9780091276706

Published:

Description

Memoirs Of The Devil  by  Roger Vadim

Memoirs Of The Devil by Roger Vadim
| | PDF, EPUB, FB2, DjVu, talking book, mp3, RTF | | ISBN: 9780091276706 | 7.61 Mb

Откад се име Роже Вадима појавило први пут на филму, светска штампа му је упорно приписивала непромењлви лик: Вадим је у свим фиимовлма преображавао жене свога живота у филмске звезде, па су га зато називали: Вадим-Пигмалион, Вадим-Орфеј иMoreОткад се име Роже Вадима појавило први пут на филму, светска штампа му је упорно приписивала непромењлви лик: Вадим је у свим фиимовлма преображавао жене свога живота у филмске звезде, па су га зато називали: Вадим-Пигмалион, Вадим-Орфеј и Вадим-Ђаво.Има ли истине у тој анализи?

Да ли је доиста Вадим створио Брижит Бардо, Катрин Денев, Анету Стројберг и Џејн Фонду? Какав је његов удео у тој легенди? Враћајући се хронолошки кроз време, Вадим креће у потрагу за овом истином и позива нас да га пратимо током истраживања. Стога и није сиучајно што казивање о Вадимовом сентименталном животу заузима тако значајно место у `Мемоарима ђавола`.

Међутим, у овом тексту, толлко богатом догађајима да пружа грађу за неколико романа, има И нечег више. А то више је сам Вадим. Један непознати, неслућени Вадим који усрдно обелодањује своју праву природу. Полазећи од детињства води нас кроз Александрију, Малу Азију, планине Савоје, покрет Отпора. Затим следе Париз у часу ослобођења, четврт Сен Жермен, Италија у време `слатког живота`. Више од трећине столећа Вадим се увек налазио у средишту збивања.Међутим, овим се још увек не исцрпљује велико изненађење. Вадим је написао свој први роман у доба кад је губио млечне зубе.

Четрдесет година касније, својим `Мемоарима`, смислом за казивање, оштрином запажања, квалитетом и сензибилношћу стила Роже Вадим се показује чистокрвним писцем.

Enter the sum